lørdag 5. januar 2013

Vinner og Top5 - Vinterdrøm

Da er vi kare til å avsløre vår Top5 liste, og hvem som stikker av med seieren i vår siste utfordring i 2012. Og som vanlig har ikke vi i designteamet hatt noen enkel jobb. Derfor er det også 6 stk. på lista vår denne gangen. 
Men den som stakk av med flest poeng denne gangen, og dermed stikker av med premien fra KORTHOBBY er:

*

*

*

*

*

*

*

*

*

10. Brita
med dette vakre kortet


Gratulerer masse til deg.
Send en mail til papirdokkene@gmail.com med adressen din, så ordner vi med premien din. Du kan også gjerne ta med deg skryteknappen vår til bloggen din om du vil.


Og her er de som fyller resten av lista vår:

34. Kjersti:


2. Anne:


17. Gro:






Gratulerer masse til dere også
Nydelige bidrag fra dere alle sammen.
Dere kan gjerne ta med skryteknappen vår til bloggen deres hvis dere vil.


Da minner vi bare om utfordringen vi har gående nå. J for Januar = Jente/Jentete, og har frist 25. januar kl 23.59. Så dere har god tid.
Vi gleder oss til å se bidragene deres.

Hilsen Papirdokkene


6 kommentarer:

Brita sa...

Nei så moro! Nå skvatt jeg skikkelig i stolen. Tusen takk for at dere valgte meg som vinner denne gangen.
Klem fra Brita

Kjersti sa...

Tusen takk for topp 5 plassering - så moro!
Klem fra Kjersti:)

Scrappellen sa...

Gratulerer til velfortjente vinnere!:)
Vet ikke om dere har fått mail, og meld. mine, men jeg har ihvertfall sendt de!;)

Nå reiser jeg 14 dager avgårde..så da er jeg ikke så ofte innom, men ville bare si ifra!:)
Klem, Ellen

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Grattis til alle ! Nydelige bidrag :)

Brita sa...

Tusen takk for den flotte premien! Stoooor pakke med metall fra korthobby. Her var det mye fint!

Lin Monika sa...

Tusen takk! Gøy å bli valgt til topp 5 lista.
Klem, Lin Monika