søndag 1. september 2013

Utfordring #51 - September

Da er det slutt på ferietid og vi har kommet oss ut av feriemodus....tror vi ihvertfall :)
Rett fra ferie til scrappepulten, og ny utfordring er klar til dere :)


Men først litt nyheter som må deles med dere :)

Det er nå sånn at intet varer evig, og vi har kommet dit at vi sier tusen takk til Linda, som har valgt å trekke seg tilbake...
Takk for din tid her hos oss Linda, og takk for all inspirasjon og glede du har delt med oss :)

Men så har det seg jo da også sånn at flotte mennesker går.....og flotte mennesker kommer :)

Vi er stolte av å nå kunne presentere vår nye Designdokke for dere
.
.
.
.
.
Velkommen til oss

EVA MARIE


Og her er en liten presentasjon av henne :)

Eva Marie heter jeg, er 78-mod og bor i Leksvik rett nord for Trondheim. Mannen min og jeg har 3 skjønne prinsesser på 13, 11 og 3 1/2 år. Mitt første stempel fikk jeg i 2000 og ble veldig fasinert, men etter sporadisk aktivitet ble jeg først huka skikkelig sommeren 2010 da jeg ramla innom ett hobbyforum på nett. Siden har jeg flytta alt stasjet mitt inn på spisestua og sitter der nesten daglig, enten alene eller sammen med prinsessene og venninnene deres. Jeg farger med distress re-inkers og markers. Jeg kreerer på impuls og har sjelden en plan på forhånd....hehe. I det siste har jeg falt inn kategorien shabby chic og trives veldig godt der. Jeg er for tiden sykemeldt, etter 14 år i ett hardt mannlig arbeidsmiljø sa skuldrene mine takk for seg og jeg må nå omskolleres. Derfor har jeg godt med tid til både scrapping og trening enn så lenge. Jeg er for øyeblikket DT medlem hos My Besties og Marvelous Magnolia, og dukker snart også opp i en annen norsk scrappeblogg.

Bloggen min kan du besøke HER



Så er det utfordringen da....

Måneden er September - bokstaven er S.
Og denne gangen er det "Stempel" som skal brukes!

Vi vil se stempel brukt på en kreativ måte jenter:)

Det trenger ikke være så avansert, bare litt kreativt!


Så til månedens sponsor, og vi er så heldige og igjen ha med oss fantastiske....


Og her er premien fra dem :)



Så til slutt, her er våre inspirasjonsbidrag denne gangen :


Eva Marie ♥
(Brukt forskjellige snøfnugg stempler rundt motivet)



Angella ♥
(maskering med tre Magnoliastempler)



Gro ♥
(maskering av to motiver + to forskjellige stempler (Stempelglede og Magnolia) rundt motivet)



Gry Heidi ♥
(Maskert sammen stempler, damene står på doble 3d puter)




Anne ♥
(Brukt diverse tekststempler som bakgrunn for motivet)


Sånn, da var vi kommet til slutten :)

Levèr ditt bidrag med InLinkz under her, og frist for å levere er.

25. september kl 23:55